onsdag 18 april 2012

kakbak

Till min födelsedag bakade jag diverse kakor. Det blev mitt eget påhitt, kolasnittar m  mörk choklad, sockerkringlor, minichokladbeskvier (gudomligt goda) ,gröna snittar samt chokladrutor med cocostosca!

Sedan blev det såklart TÅRTA!!!! O inte vilka tårtor som helst......KÖPE-TÅRTA blev det! Lite kul att se allas miner, när de inte fick tårta som jag själv gjort! Men det blev MIN present till mig själv, att slippa baka tårtor! Suveränt goda var de! Det var Rysk banantårta, fylld med banan o chokladmousse, dekorerad m grädde, bananer, gele o chokladströssel, sedan var det Suprisetårta fylld med hallonmousse o dekorerad m vit marsipan som var penslad m vit chokladtryffel o sist en Pärontårta fylld med b.l.a päronmousse, dekorerad m marsipan som var penslad m mörk chokladtryffel. Tårtorna köpte jag på lilla hembageriet i Tannefors. Där kommer jag handla flera gånger!





1 kommentar: